گزارش تصویری | نمایشگاه عکس «نفسهای سوخته»؛ روایت تصویری از مظلومیت سردشت
مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «نفسهای سوخته»، شنبه ۶ تیرماه، همزمان با سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و روز ملی مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، جانبازان شیمیایی و پزشکان درمانگر آنان، در فرهنگسرای ملل برگزار شد. این نمایشگاه با هدف تبیین ابعاد انسانی، حقوقی و بینالمللی پیامدهای کاربرد سلاحهای شیمیایی برپا شده است.
به گزارش نوید شاهد تهران بزرگ، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «نفسهای سوخته»، شنبه ۶ تیرماه، همزمان با سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و روز ملی مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی، با حضور مسئولان کشوری و لشکری، جانبازان شیمیایی و پزشکان درمانگر آنان، در فرهنگسرای ملل برگزار شد.
نمایشگاه عکس «نفسهای سوخته»، روایتی بیواسطه از روزهای تلخ سردشت و حماسهیِ صبوریِ جانبازان شیمیایی است. این مجموعه شاملِ تصاویر مستندی است که هر یک، بخشی از تاریخِ پردرد اما پُرشکوهِ مردمِ سردشت را در برابر ددمنشیهای دشمن بعثی و حامیانِ غربیِ سلاحهای ممنوعه روایت میکند.